Tuesday, January 3, 2012

Orange + Chocolate Cheese Cake

3rd January, 2012

Rasenye tak terlambat lagi untuk mengucapkan "Selamat Tahun Baru 2012" semoga tahun ini dapat memberi keberkatan dan menambahkan amalan kita.

Esok bermulalah episod kejar mengejar saya untuk menghantar dan mengambil anak dari sekolah, tetapi itulah yang membuat saya puas hati, al least dapat tengok sendiri anak-anak masuk pagar sekolah.

Saya sebenarnya teruja apabila saya membaca blog kegemaran saya "Masam Manis" apabila kak ita memberi tips untuk melukis bunga diatas Cheese Cake beliau, dan saya cuba mempraktikkan apabila saya membuat cheese cake saya.

Mungkin resepi saya tidak sama dengan Kak Ita, tetapi apa yang penting saya berjaya melukis bunga tulip diatasnya....

TETAPI malangnya saya tidak dapat mengambil gambar kek ini dengan sempurna, kerana anak-anak dan suami saya dah makan kek tu sebaik saja saya sudah chill kan ia...... ish ish ish...

Anyway nasib baik saya sempat snap sebahagian daripadanya.

Nasib baik tak habis semua

1 comment: